Стахановський педагогічний коледж



Семінар у КЗ «Лисичанський дошкільний навчальний заклад №1 «Шпачок»


26 листопада 2019 року викладач методики музичного виховання, керівник практики Тіхова Тетяна Іллівна разом зі студентами 3-х, 4-х курсів спеціальності 012 Дошкільна освіта ВП «Лисичанський педагогічний коледж ЛНУ імені Тараса Шевченка» брали участь у роботі семінару, який було проведено у КЗ «Лисичанський дошкільний навчальний заклад №1 «Шпачок».





Тема семінару: «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку» надала можливість розкрити особливості впровадження даної проблеми в роботу дошкільного навчального закладу.


Програма «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку» - це завершений цикл для малюків 3-6 років із трьох курсів, що інтегрується з будь-якими програмами, за якими сьогодні працюють заклади дошкільної освіти.


Програму напрацювали експерти Олена Пометун та Наталія Гавриш. Сталий розвиток (англомовний оригінал терміну «sustainable development») – це розвиток, що дозволяє людям, які живуть сьогодні, задовольнити свої потреби, але не ставить під загрозу здатність майбутніх поколінь також задовольнити власні потреби.


Завідувач ДНЗ №1 «Шпачок» Клименко Олена Вікторівна на яскравих відео прикладах з використанням анкетування ознайомила студентів з даною проблемою.



Методист дошкільного навчального закладу Крічун Юлія Миколаївна змістовно, лаконічно розкрила специфіку впровадження програми та ознайомила з тематичним плануванням програми «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку» в інтегроване навчання.

В кінці свого виступу методист запропонувала переглянути відео фрагмент заняття «Ґудзик», проведеного в старшій групі вихователем Міщенко Аллою Василівною.


В практичній частині семінару студентам та учасникам було запропоновано взяти участь у майстер-класах: «Еко-конструктор» (вихователь Веретеннікова Оксана Валеріївна), «Їстівні фарби» (вихователь Супрун Вікторія Станіславівна), «Кінетичний пісок» (вихователь Солдатова Ольга Іллівна), «Екологічний порошок» (вихователь Горбачова Ольга Сергіївна).






Після закінчення практичної частини семінару студенти ознайомились з навчально-методичною літературою та дитячою виставкою з раніше використаного матеріалу, з якого вони разом з дорослими створили чудові іграшки та оригінальні вироби.

Семінар викликав у молоді інтерес до майбутньої професійної діяльності, ознайомив з технологією впровадження програми «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку» в роботу з дітьми різного віку у дошкільному навчальному закладі.


Студенти усвідомили, що важливо не тільки інформувати про сталий розвиток, а формувати нові моделі поведінки і звички дітей. Діти мають не тільки знати, а й уміти економити природні ресурси, зберігати природу, з дорослими здавати макулатуру, відносити відходи до пунктів прийому тощо.

ДАНА ІНФОРМАЦІЯ КОРИСНА ДЛЯ СТУДЕНТІВ 1-ГО КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ВП «КАДІЇВСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ ЛНУ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА»





© ВП «Стахановський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2016